Nadmorskie Ostrowo

KREDYTY

OFERUJEMY PAŃSTWU WSPARCIE W ZAKRESIE UZYSKANIA KREDYTU HIPOTECZNEGO NA ZAKUP NIERUCHOMOŚCI

Zakres usług obejmuje każdy etap procesu kredytowania, w tym:

  • Dopasowanie oferty kredytowej do indywidualnej sytuacji   klienta i jego potrzeb,
  • Zapewnienie opieki doradcy w całym procesie kredytowania,
  • Podczas pierwszego spotkania możliwość przedstawienia  wstępnej oferty kredytowej, po uzyskaniu kilka niezbędnych informacji,
  • Pomoc w wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów kredytowych oraz złożeniu dokumentów w wybranym banku/bankach,
  • Stały monitoring przebieg procesu kredytowego w bankach i pomoc, aż do wypłaty kredytu.

Opiekę nad klientem sprawują nasi doświadczeni i profesjonalni doradcy kredytowi,
dzięki którym procedura wybrania i pozyskania kredytu hipotecznego na
najkorzystniejszych warunkach odbędzie się sprawnie i bez dodatkowego stresu

DLACZEGO KLIENCI KORZYSTAJĄ Z NASZEJ POMOCY W PROCESIE UZYSKANIA KREDYTU HIPOTECZNEGO?

Zakres usług obejmuje każdy etap procesu kredytowania, w tym:

  • Posiadamy dedykowane oferty banków, z którymi współpracujemy przy udzielaniu kredytów
  • Nasza działalność jest dla Klienta całkowicie BEZPŁATNA
  • Dysponujemy ofertami kredytów bez dodatkowych opłat i prowizji
  • Pomagamy w skróceniu czasu oczekiwania na przyznanie kredytu
  • Zapewniamy profesjonalną opiekę dedykowanego pracownika w trakcie trwania całego procesu kredytowego (od zbadania zdolności do wypłaty kredytu)
  • Przygotowujemy wymagany przez banki komplet dokumentów dotyczących wybranego mieszkania/lokalu użytkowego
  • Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji zakupu nieruchomości
  • Pomagamy w kontakcie z rzeczoznawcą

DOKUMENTY

FORMALNE I FINANSOWE
DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH:

Dokument tożsamości

Zaświadczenie o zatrudnieniu na druku banku

Wyciąg z konta za okres 6 ostatnich miesięcy

Potwierdzona kopia deklaracji PIT za ubiegły rok

FORMALNE I FINANSOWE
DLA FIRM
:

Dokument tożsamości

Wydruk ze strony CIDG lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej

Dokumenty potwierdzające dochody za okres ostatnich 12 miesięcy (KPIR, Karta Podatkowa, Ryczałt Ewidencjonowany)

Potwierdzona kopia deklaracji PIT za ubiegły rok

Zaświadczenie z US i ZUS o niezaleganiu podatkowym oraz składkowym

ETAPY

Etapy finalizacji Kredytu Hipotecznego

01

Złożenie wniosku kredytowego
wraz wskazaną dokumentacją

02

Analiza Finansowa Klienta

03

Przekazanie nieruchomości do
Rzeczoznawcy w celu wykonania
Operatu Szacunkowego

04

Ostateczna decyzja kredytowa
wydawana w czasie nie dłuższym
niż 21 dni od złożenia wniosku

05

Podpisanie umowy w Banku

06

Podpisanie Aktu Notarialnego

07

Wskazana dokumentacja jest dokumentacją
podstawową, w zależności od indywidualnej sytuacji. Bank może wymagać od Klienta dodatkowych dokumentów.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.